Ahahaha...

...jag tror jag dööööööör. Tänk att fredan kunde bli såhär kul =) Har nyss tittat på tv4:as nya fredagsunderhållning "Solsidan". Och jag bara älskar Mia Skäringers kommentarer: *sniff**sniff*- det luktar lite konstigt härinne...lite fränt liksom...undrar om det inte ligger någon liten navelsträngsstump härinne och skrumpnar. *daahh*. Undrar om det inte var en och annan förutom mig som drog på smilbanden *förlåt* ja, mena, asgarvade... Hmmmm.
Såg ni det inte så missa inte reprisen om det kommer någon, eller kommande program för den delen. För det säger jag då bara, Hädanefter bliré TV-soffan, HELA fredagkvällen. Vill ju inte missa Let´s Dance heller (för allt i världen)

Bilden lånad från Expressen "Solsidan skrapar på fasaden i villaidyllen"

Ha nu en riktigt skön helg! Själv ska jag skotta hästskit så det står härliga under morgondagen =)
/Mona

Kommentarer
Postat av: Brochan

Har svårt att förstå att man kan sitta å titta på tv då JANNES och HARMONI spelar på MB, Ni skulle varit här, som i gammla tider 428 besökare,,,, Nej, ja skojjar bara, väl så långt att åka 30 mil för att dansa. Men jag vet att vi var ner till Junsele en gång då jag bodde hemma å dansade,jag tror vi var i norråker vid 05,00 på morgonen. Men roligt var det. Kramar till er alla / Brochan

2010-02-01 @ 15:33:06
Postat av: Karin W

Ha ha jag har samma humor för jag flabbade också då!

Trevlig helg till dig från mig, kram Karin

2010-02-11 @ 21:46:21
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: wira

Jepp! Detta program är fredagens höjdpunkt, synd det är så kort å så långt mellan varje gång



Tack för att du går kikar in på min blogg lite då å då å läser/kommenterar



Kram!

2010-02-13 @ 18:22:42
URL: http://wiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0