Schas Ove, Schas!

Tänk att nu har det gått ytterligare en härlig vecka i livet.... Måndag till torsdag har jag tillbringat på Österåsen. Denna härliga Oas, denna underbara "bubbla", där det finns hur mycket mysiga, trevliga människor som helst. Både personal och "intagna"... apropå det så var det en "intagen" som gjorde en freudiansk felsägning häromdagen och råkade säga att: -Vi här på Österåker...bla...bla... Gissa om en del av oss var snabba att kontra med att vi andra nog faktiskt vistades på Österåsen =) Fast i realiteten tvivlar jag på att det var annat än...just en felsägning, för personen i fråga gillar verkligen att vara där, och har också visat sig vara en riktig kämpe.

Sedan att efter denna suveräna vecka få avsluta den med att kolla favoritprogrammen på TV ---- AAHHhhh...Kan inte bli mycket bättre... Fortsatt skratt efter en mycket glad vecka. Därav dagens rubrik. Och för er som inte förstår, spana in dagens program på TV4 Play


Ringblomma är för mig en symbol för glädje. Här ett foto sedan i höstas.

Puss o kram --- cykelram!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter underbart med Österåsen! Vilken otroligt fin ringblomma! Den har du verkligen fångat!!! psssst... hittade du några bokreafynd?...

2010-02-27 @ 12:18:24
URL: http://mindag-k.blogspot.com/
Postat av: Karin W

Vad härligt med Österåsen och den maten sen, ojojoj vad den är god! Klart du ska vara stolt över Kvarnberget(visst hette det så) to.m jag har kollat längdskidor.Missade solsidan igår så jag ska kolla in din länk.

Ha de fint/Karin

2010-02-27 @ 22:29:26
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: wira

Hehe..ja tror detta avsnitt var bäst hittill jag!

Det var en lugn freda, rolig lördag när vi åka pulka med Emmis, men resan till Ö-vik igår var jättetrevlig men jobbig! Jag skulle vila ögonen 5 minuter sen låg jag som en klubbad sten. Vaknade påklädd å allt nu imorse =)



Kram på er!

2010-03-01 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0