Nu har jag oxå...

...fått sett vad hela nedre Lappland pratar om *hihi*. Ja, jag har hört att det även glunkas både i Stockholm, och på andra ställen. ?????. Jamen, att förutom att Charlotte Kalla tog Guldvinsten på damernas 10km fristil häromdagen så syntes även KVARNBERGARNA i Tv-rutan.... De e stort!!! Inte illa!! Ja, förutom guldvinsten då, att Kvarnberget, Rajastrand är representerade på OS. De måste ni väl bara hålla med om. Passar på att sola mig i glansen av "våra, numera" kändisar, är ju trots allt född och uppvuxen i - just det - Kvarnberget *ler*. Ska bli spännande att se om representanterna passar på att locka världseliten (förutom alla sprintrar i Kvarnbergets SK då) att åka till Kvarnberget och springa Lillrajan runt till sommaren.
Här nedan ser ni beviset på engagemanget i Vancouver----> Frågan är bara vem/vilka ser mest lycklig/lyckliga ut - Kalla, eller "Kvarnbergarna". Titta själva och bedöm.

Bilderna lånade från Svt play


Här är gänget...


Gladare och...


ännu gladare =) Här viftas det hejvilt.

Sänder ett tack till Egon som tipsade mig om länken på Raija IKs sida så jag också kunde få se "rabaldret i Vancouver" *hehe*. Ibland känner man sig mer patriotisk än annars...
/á Mona


Kommentarer
Postat av: Brochan

Nu ske vi vara karet över en dan bild'n ända tell vi råkes över kolbullpanna i sommar. Hejja KVARNBERGET

2010-02-19 @ 06:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0