Love...Love...Love

Olala...det är vår i luften och jag tror jag är kär. vanudå tänker en del av er säkert. Men om jag uttrycker mig såhär: Min nya kärlek gör att jag känner mig mera oberoende. Jag får ta del av hela världen hur mycket jag vill. Jag är inte beroende av tid eller plats. Jag har fått möjlighet att förverkliga en önskan.... Ja, jag är nog en aning förälskad. Men jag ska ge vakt på mina känslor, så att jag inte trillar i fällan och istället blir helt beroende. H*n är mörk som natten, glänser som en svart puma med undantag för några grå "stänk" *suck*. Äntligen, så blev jag då
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MED
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Laptop =)................. eller vad trodde du va?!

Min nya kärlek... En Compaq CQ61-320SO..... Tror jag sjunger som Allan Edvall i Rasmus på Lufffen: Å jag är friiiiiiii som en fågel, friiii som en fågel ;-)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hi hi..... Kul men frihet. Sitter själv "fjättrad" vid stationär.

2010-02-17 @ 18:09:56
URL: http://mindag-k.blogspot.com/
Postat av: Wira

Supernice! Jag har oxå en svart ny kärlek ;)



2010-02-20 @ 20:59:38
URL: http://wiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0