Make (made) my day

Tänk att ibland så bara ramlar saker över en. I går satt jag mest o hade en riktig rackarns deppardag *suck*. Åsså kom då denna dag...å inte verka den bli så mycket roligare den...trodde jag. MEN, så fel jag fick =)
Istället har jag haft förmånen att ha haft två helt oförutsedda besök. Av två olika tjejer, vid två olika tillfällen på dagen, men båda med jordens glöd och härliga energi.
TACK --> Camilla och TACK --> Marie. Bara det faktum att ni båda valde att göra en avstickare in för att hälsa på MIG, gjorde MIN dag. Sånt värmer en höstfrusen själ! KRAM!

Så till er alla som funderat på att göra det där besöket som aldrig blir av, eller skriva det där brevet/mailet som du tänkt så många gånger, eller ringa det där telefonsamtalet som du skjutit på. GÖR DET! Rätt som det är sitter det en individ i "andra änden" som blir hur lycklig som helst.
"Skjut inte upp till morgondagen, det som du kan göra idag"

Till er alla - Höstkramar i mängd!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men så kloka ord! Kram till dej.

2009-10-01 @ 06:05:25
URL: http://mindag-k.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0