Saknad

Allhelgonahelg och den helg på året då vi tänder ljus för våra nära och kära som inte längre finns hos oss här i jordelivet. Sitter här långt bort, och tänder ett ljus i hemmet istället. Sänder en tacksam tanke till min underbare bror som ser till att det lyser fint på både Pappas grav, mormor o morsfars o andra! TACK, du är mer än guld värd! Det är också en helg som väcker saknad över att aldrig mera får prata, krama men även gnabbas med den som man älskat så djupt! Pappa, du finns ändå alltid hos mig...

Ta hand om er - och var rädda om varandra!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mormor var ner till Umeå (graven) förra veckan och smyckade så det känns rätt bra. Men skulle helst vara där själv.

Men jag håller med dig, för dem man tänder ljus för så spelar det ingen roll om det är på graven eller i fönstret hemma.

Kram

2009-10-31 @ 15:28:30
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Brochan

Tusen tack för dom fina orden, men jag är bered att hålla med Johanna. man tänder ljus, spelar ej så stor roll vart, det är trots allt tanken som räknas.Kramar till dig

2009-11-02 @ 05:59:17
Postat av: Julia

Hej Faster! Julia här, jag håller på att planera lite inför Jockes stora dag och behöver ett minne av honom från dig och farmor. Så om du ringer mig så fort du har tid så kan vi prata mer om det då :)



Kram kram

2009-11-16 @ 19:11:32
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0