Annonserar


Har alltid älskat allt som har att göra med hästar. Vissa perioder i livet har jag fått möjlighet att vistas tillsammans med dessa underbara djur. Andra perioder har det varit betydligt mindre. Numera följer jag min dotter 1 gång i veckan till stallet, och jag har själv också ridit på ridstall i några omgångar. Däremot känner jag varje gång jag vistas i stallet att jag saknar det rofyllda, då man bara kan umgås med hästen och så att säga "poa på" (knepigt uttryck, jag vet *flin*). Så nu annonserar jag själv om att få bli medryttare 1 gång i veckan privat. Så får vi se hur det går, och förhoppningsvis hur det blir. Du som vet av någon häst/ och ägare i Ånge(trakten) som behöver ombyte en kväll i veckan. Tipsa gärna!
Puss o kram --- cykelram!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hejsan Moniz! Vad glad jag blev när jag råkade finna din blogg, nu kommer du att få en trogen läsare! Och jag hoppas du finner en ridkompis, jag vet ju att dessa djur alltid haft en plats i ditt hjärta. Kram till er alla!

2009-10-08 @ 12:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0