Härligt väder

 
Å massor av snö. Började dagen med en skogspromenad med voffsen. Tjavade runt i en massa snömodd, på de skoterspår jag kunde hitta nere i skogen. Ja, jag behövde inte leta speciellt länge för jag har mina rutter. Sedan när jag kom in i stugvärmen igen, så tittade jag längtansfullt tillbaka ut. Men i skrivande stund så har solen försvunnit, så all den "bittra" ångest som nyss bodde i mig har nu fått ge vika. För jag behöver inte längre sitta och önska mig UTANFÖR fönstret *fniss*. Utan nu ser jag bara fem emot nya fina dagar...

Kortet ovanför har några veckor på nacken. MEN det var i det närmaste lika fint ute idag på förmiddagen, OCH lika mycket snö.


Kommentarer
Postat av: Marita

Kära svägerska ! Otroligt vackert beskrivit om vinterns snöande...



Ska sen erkänna att jag skrattade högt då jag läste din och Lenas inlägg denna dag. Samma ämne , snö !!och så olika beskrivit. ///

2009-03-11 @ 10:48:39
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: LenaLustig

Halooo!

Du, det va inte i går! Hoppas allt är väl?

Ja visst är jag glad över att få raca i snön

men inte att styra på den!!! Har styrt den där förbannade snön runt på hela gården så nu måste jag ner på vägen o styra den till grannen:)

2009-03-11 @ 19:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0