Nänä...INGET fullblod här inte...

Svägerskan visade häromdagen på ett kul test på internet. Där man utifrån några frågor fick en "fingervisning" på vilken karaktär man besitter. Hon var ett fullblod...MEN det var inte jag *hehe*, utan istället:
" Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet."

Skulle väl tro att det stämmer också för mig, att de som känner mig nu sitter och nickar beskedligt på sina huvuden *frust*.
För dig som också vill göra testet titta in HÄR
Så nu återstår väl bara för mig att säga *gnägg*...

Kommentarer
Postat av: Marita

Hallå vännen !! Visst var det ett roligt test både positivt om en själv men man fick också se dom mindre bra sidorna ( som om man inte redan visste dom ) :-)Kram

2009-01-08 @ 22:04:08
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Karin W

Mona jag kan vara din ponnykompis, ha ha

Jag blev så nyfiken så jag gjorde testet och visst stämmer det!

Ha det bra i din hage/Karin

2009-01-18 @ 00:05:13
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0