Torka...

...på bloggfronten. MEN det har ni troligtvis redan märkt, lr??! Tror bestämt det var 5 veckor sedan jag sist la ett inlägg. Fast jag har ju flaggat tidigare om att jag inte tänkte stressa mig till att bli någon "bloggprinsessa", därtill är intresset för svalt för denna hobby. Det finns andra saker som istället hellre får uppta min tid. Men just idag kände jag i alla fall för att visa någon form av livstecken, trots torkan *flin*. Så solen får representera både torka OCH att det faktiskt strålar en STOR SOL ute på himlen. Härligt att det går mot ljusare tider. Även om jag tillhör kategorien av människor som blir så innibängen trött så fort det börjar våras. Fnys tänker nog många, och tänker att ska inte jag kunna mota trötthet som har en hel hälsokostbutik att plocka ur. MEN ICKE!! Vårtröttheten kommer vare sig jag proppar kroppen full av vitaminer/mineraler eller annat uppiggande. Men jag tror jag börjar resignera inför detta faktum: Vårtröttheten för mig, är ett lika säkert  vårtecken som tussilago, sädesärlor eller videkissar. Fast jag kan inte låta bli att tycka ändå att de senare uppräknade vårtecknen är betydligt trevligare att möta...  Vilket vårtecken längtar du efter???

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej Mona

Kul att ses igen!

Har tänkt en hel del på dig och din familj.

Här i Vilhelmina hade vi idag minus 24 grader men en fantastiskt fin sol, rimmfrost i träden... men jag har konstaterat att jag har för dåliga kläder....eftersom jag (precis som katten Gustaf är underlång) har jag problem att hitta bra/varma kläder.

Många varma (trots kläder) hälsningar från "stora syster" i Vilhelmina

2009-02-17 @ 19:35:09
Postat av: Marita

Hallå !! Jag har problem med " vårtröttheten " på morgonen ! Vet inte varför ? Kan bero på maktlösheten att hitta sängen i tid kvällen innan kanske ? Jag längtar till Värme från solen inte denna ständiga kyla ! Kommer sommaren snart ??



Tänker på er ofta .. maila hur ni har det !! //

BIG BIG HUG !!

2009-02-19 @ 09:09:57
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Tess

♥vill du vinna ris lampor eller färsktvålar kika in min blogg kram

2009-02-19 @ 09:25:43
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0