Svårt med stämningen

Oj, oj... så var man här igen då. Länge sedan jag uppdaterat - javisst! Tryter det på Blogg-glöden - Men tror du!? Skulle jag vilja ha ork, tid och lust till både bloggande och annat - Självfallet! MEN så är nu icket fallet - Tyvärr!!! Så jag ligger en aning lågt... med det mesta... och inväntar stämningen. Till både bloggande och kommande julfirande. Tills dess så gör jag så gott jag kan för att på sikt känna att YES, nu är det snart jul igen... OCH då hoppas jag att jag även kommit längre i planeringen och utförandet av det som ska vara så att jag inte står här på julaftonsmorgonen, med andan i halsen och konstaterar att SHIT, va JULEN SÅ NÄRA....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja,jag längtar så mycket att jag funderar på att svälta mig idag och inte äta nåt på dagen imorgon bara för att kunna äta massor på södra berget :)

Smart? Näe, inte ett dugg. Ekonomiskt, valuta för pengarna? Jajjamen :)



Ha det bra.

2009-12-04 @ 10:21:08
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Brochan

Du! den är väldigt nära, bara 15 dagar kvar, 360 timmar, sug på den du,,,,,, hoppas att det ordnar sig med din julstämning, bara du kommer upp till Umeå och känner västerbottens klara vintriga luft så blir det jul stämning. Jag lovar.

Kramar till er där nere

2009-12-08 @ 17:40:10
Postat av: Johanna

Så lite så =)

Blev så glad när jag hittade den så jag tänkte på en gång att jag var tvungen att dela med mig :)

2009-12-19 @ 15:01:23
URL: http://divinemadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0