Flitens lampa

...skulle man kunna tänka sig har lyst =) Och javisst, vi har bakat pepparkakor, och vi har gjort kristyrer. MEN jag vet inte om vi har gjort så mycket annat heller... Jodå, städat o pyntat, klätt granen, slagit in julklappar och bakat någon sorts kakor. Men jag har ett problem. Jag FATTAR INTE att det bara är 1 dag kvar till Julafton! Jag letar fortfarande efter julkänslan. TROTS att vi har fått både snö och kyla. MEN det är väl kanske bara att acceptera --> Jag har nog blivit vuxen (mina 40år till trots *hehe*)

Men jag har inte gett upp ännu...det är ju i alla fall 1 dag kvar, så kanske hinner känslan infinna sig. Det sista som överger människan är ju hoppet, och jag vill ju verkligen tänka positivt... Så jag väntar troget på julkänslan...

Tills dess, så sänder jag en önskan till er alla om en riktigt GOD JUL!!!

Infört en ny tradition. En pepparkaka till var och en på julaftonsmorgonen.

Gubbar o gummor i rad, och kristyrer till granen...
Fotona är tagna av  sonen med kamera (eller bara av kameran med mamma bakom *ler*) 

Kommentarer
Postat av: Brochan

Jobbar 05.00 till 21.00 i dag men sedan ska jag hem och lukta på julefriden, Granen står så fint i köket,,,, Ingalill å jag högg den då vi var upp till Raja i söndags, å alla kaksorter är klara,28 tror ja det blev i år,godis å skinkan lika så. Så nu är den stora frågan, kommer tomte jä,,,, i år eller hoppar han över krokvägen. Kramar till er där nere från ett jul fint Dorotea

2009-12-22 @ 19:32:53
Postat av: kerstin

Hoppas att du får en riktigt god jul och att julkänslorna kommer!

2009-12-23 @ 18:51:05
URL: http://mindag-k.blogspot.com
Postat av: Karin

Vilka fina peppisar du gjort!

Ha en riktigt God JUl med din familj!

Kram Karin

2009-12-23 @ 20:25:29
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0