Stilla på fronten ett tag



Såhär lugnt och skönt kan det bara vara när man har en chans att kliva ut i naturen. Och dit tänkte jag bege mig under morgondagen... Ja, inte direkt ut i naturen, men alldeles i närheten av vyn du tar del av här ovanför.
Bara vi har vaknat, ätit frukost och packat lite kläder så rullar bilen uppöver hemtrakterna, för att bistå mamma med det sista packandet. För på söndag så går hennes flyttlass, med en hel del prylar... Fast en hel del blir nog kvar också i huset. Då mamma hela tiden sagt att hon naturligtvis vill åka tillbaka till Raja då och då. Och givetvis, för vem vill inte det. Och då har jag ändå tillbringat "bara" en ca.18 år på mer eller mindre heltid där. Mot mammas 47 år.... Så, bered er på att vi kommer lite då o då... för oss precis som förut, för mamma en aning annorlunda....

Så under den här veckan kommer det nog ingen uppdatering från mig, då det finns dator i Raja, MEN ingen uppkoppling. Så tills vi ses, och hörs. Ha det! Kram
/Mona

Kommentarer
Postat av: Marita Johansson

Kör försiktigt !! Kram

2008-08-19 @ 08:49:45
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0