Vill ha... *suck*

Vill ha... *suck*
Ja, jisses vad jag önskar att jag hade MC-kort och NATURLIGTVIS en motorcykel. En Yamaha Virago, svart eller varför inte röd?! Ända sedan jag som 6-åring första gången åkte MC med en kusin, så har min längtan funnits där. Jag tyckte verkligen att det var SÅ häftigt! Och fortfarande när jag närmar mig de 40, så sitter "besattheten" i :-)
Då kan man undra, varför har människan inte gjort något åt det?
Ja... pengar, tid, familj...brist på företagsamhet (iallafall för detta). Mestadels har det brustit i att jag först och främst skulle behöva gå ner ett X antal kgn, för att överhuvudtaget hitta ett skinnställ som skulle kunna passa något sånär.

Frågan är nu, när 40-årsdagen närmar sig inom ett år, OM jag skulle kunna tänka mig att ta tag i åtminstone projektet att gå ner i vikt. Javisst!!!! Men då kommer en följdfråga på köpet: -Är det någon som sett en motivation springa förbi? Eller kanske finns det någon som har lite till övers att skänka bort?

Nej skämt åsido, så har jag inte mycket till vare sig motivation eller karaktär med i bagaget. Men OM jag mot förmodan skulle lyckas "komma över" motivation och ett uns karaktär,med påföljande viktnedgång. kan jag lova att bara familjen stöttar, och tiden räcker till, och jag kommer över en bunt pengar...ja, ska jag överväga att anmäla mig till körskolan för att fixa MC-kort. Dvs. att det kommer nog att hända NÄR SOM HELST  =) *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0