Jajamensan..jag med!

NU har jag sällat mig till de "horder" av människor som villigt delar med sig sitt liv, publicerat i cyberrymden. Tänka sig att jag har startat en blogg... Nu återstår "bara" att hålla igång den oxå....hmmmm. Och naturligtvis att vara något sånär underhållande, så att folk tittar in ;-)

Undrar just vad man ska skriva om då?
Mode??? Näe, se det ligger inte direkt för mig
Jamen party då... *höhö*, det skulle allt bli bra tråkig läsning det. (Undrar just när jag var på fest sist....århundrade *vilket*???)
Resor? Ja, vilken av mina två utlandssemestrar ska jag börja avhandla. DU förstår själv, där är man ute och cyklar!
Livet som förälder? Mat? Företagande? Hmmmm..... De e nog allt bra tur att det inte är avhängt på tid, ja, bloggandet alltså. För här får jag nog ta mig en funderare, eller två, eller tre, eller.......
Tills nästa gång,
Kramen på er /Monizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0