Hääärligt! Soligt idag, igen =)

Apropå gårdagens bloggande, så måste jag såhär i efterhand förtydliga lite varför jag så lyriskt pratade på om motorcyklar. Ja, jag rycktes väl med lite på grund av att det bullrar och wrooomar och puttrar mest hela dagarna nu omkring torget där min arbetsplats ligger. Liiiite inspirerad blir jag allt...och en aaaaaning avundsjuk också J Men nog om MC (i alla fall för idag...)


Som rubriken antyder, så har vi även idag härligt solsken. Även om jag vistas inomhus i butiken, http://www.gnistaniange.com, så är det ändå skönt att vila ögonen på det strålande solskenet som finns utanför skyltfönstren. En perfekt dag för födelsedagsfirande, som vi har hemmavid idag. Maken fyller år, inga jämna år, men egentligen är väl varje dag överhuvudtaget värd att firas. Och då kan man ju passa på då, en dag som denna. Så i kväll vankas det tårta... GRATTIS ÄLSKLING! Lämnar i alla fall en bild, så länge,  att frestas av *slurp*.


GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0